En liten hilsen fra Kengurumamma :)

Hei.

Kengurumamma er mamma til to fantastiske mennesker på 12 og snart 16 år. Er selv 38, men i og med at jeg har ADHD, kan jeg dra av 30%, så da er jeg bare 29 😀 Og min kalkulator kommer alltid til å svare 29 😉

Er også gift med verdens fineste mann. Vi har nå en hverdag som nok mange andre her inne har, men som også er helt vanlig for oss.

Begge våre barn har hver sine utfordringer, og det er mye å sette seg inn i og finne ut av. Men vi er jo de heldigste i verden som får lov å lære så mye av disse fantastiske menneskene vi har i livene våre! Vi har alt annet enn en kjedelig hverdag…her skjer det noe 24/7, noe som passer meg helt perfekt.

Selvfølgelig er det tøffe tak, men jeg prøver nå å se det positive i ting ❤

Hilsen meg 🙂

 

Publisert i Presentasjon
One comment on “En liten hilsen fra Kengurumamma :)
  1. Tigermamma sier:

    Velkommen til oss Kengurumamma!

Legg igjen en kommentar

Smykker og buttons med budskap
